Tack Klara! ;)

Fick ett ett mejl ifrån min kompis Klara som inte kunde låta bli att redigera de två bilder som jag skrev ett inlägg om för ett par dagar sedan, de bilderna som datorn själv satt ihop och som faktiskt såg ganska bra ut :P Hon har i alla fall skickat en bild som hon redigerat och som blev så jädra bra att jag bara var tvungen att dela med mig av den ;) Visst är hon duktig? :P Jag älskar verkligen det ljuset som hon lyckats få till i Theas ansikte, det ser verkligen ut som månljus :D

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

okej, video blir det! vi ska försöka filma en video idag, om det misslyckas försöker vi igen imorgon, så om några dagar är den uppe! :D

2011-11-24 @ 15:43:07
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0