Tråkigt

Läste precis att agilitytävlingarna på My Dog-mässan 2012 är inställda på grund utav att det inte finns någon matta :( Jättetråkigt verkligen, jag som hade planerat att få tävla där när Nellie nu är sig själv igen :/

Funderar istället allvarligt på att kanske tävla Rallylydnad med Thea på My Dog 2012 :/ Jag har ju aldrig riktigt fastnat för den sporten men jag kanske inte ska bestämma mig förrän jag faktiskt provat på det på riktigt XD Ska fundera mer på det så får vi se hur det blir ;) Måste ju plugga in en hel del om jag ska försöka mig på det också ;)
Jag och Nellie på My Dog i Januari 2011 Foto: Emmy Landqvist




Kommentarer
Postat av: Klara

NEJ!! Så kan dom ju inte göra=( KÖP en matta då! =(

2011-11-09 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0