TROR jag har bestämt mig nu...

Jag har i flera år haft mer eller mindre en dröm och efter att ha funderat länge och haft många diskussioner med mamma och pappa så tror jag att jag har bestämt mig, jag vill. Mina föräldrar har övertygat mig, jag vill faktiskt göra det här! Innerst inne har jag ju egentligen alltid vetat vad jag vill, det är bara mina föräldrar som hjälpt mig att faktikst inse det också. Och det är absolut inte något som mina föräldrar övertalat mig om, dom har ju till och med lovat att hjälpa till vilket jag är oerhört tacksam över. Jag har bara inte velat ta förhastade slutsatser, jag vill tänka efter före ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

Men nu blev jag ju nyfiken! :D Vad har du bestämt dig för? :)<3

2011-11-09 @ 21:55:04
Postat av: Anna Larsson

Nu blev jag nyfiken.

Vad är de du vill göra??

Smsa mig!!!

2011-11-09 @ 22:00:22
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: lina

Taack! :D Men åh, blir ju skitnyfiken när du skriver så! Vad är det? :O

2011-11-09 @ 22:37:32
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Din klass

vi villllllllll vetaaaa:D berätta!!

2011-11-11 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0