Annorlunda ridlektion

Idag när jag kom till ridskolan så stod det att vi skulle rida ut men ute bara öste det ner så tack och lov fick vi rida inne istället. Vår ridlärare hade ju då inte bestämt någon särskild övning för dagens lektion så hon frågade oss vad vi ville göra, och till slut blev svaret "något oseriöst". Efter en stund fick vår ridlärare för sig att vi skulle rida hela lektionen med jockeyläder XD Haha, och Anna, jag vet att du skrattar nu, för du har ju redan tvingat mig att rida i jockeyläder förrut :P
 
Jag red i alla fall Odin igen och det gick faktiskt förvånansvärt bra, trots att det var en pigg ponny och en lektion som verkligen krävde att man fick jobba riktigt hårt med benen. Jag gillar faktiskt Odin mer och mer, jag har ju bara ridit honom några få gånger och då var det när han var ny på ridskolan och raceade runt med alla elever som om han inte gjort annat :P Men det känns kul att jag börjar ändra uppfattning om den lilla pigga ponnyn :P

När jag kom efter skolan idag så var jag bara tvungen att fotografera lite igen, det börjar verkligen bli ett riktigt intresse för mig och efter att fått höra fina ord om mina bilder så ger det en verkligen en rejäl knuff för engagemanget. Tack Klara! :D Så nu kommer lite fler nya bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Jeanett jag skarattade inte, jag garvade :). Härligt att du förstår att Odin är BÄST :)

2011-09-27 @ 07:43:39
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0