Kort paus ifrån pluggandet

Sitter och pluggar inför ett prov fredag, är så trött på skolan nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till :( Är så trött på att ständigt prestera, ständigt vara på topp, ständigt leverera och aldrig få bara vara för en kort stund. Upp tidigt, iväg till skolan, prestera hela dagen, hem igen och fortsätta plugga, för att sedan göra om samma procedur imorgon igen. Måste man verkligen lära sig allt om allting? Man blir ju helt slutkörd innan livet ens hunnit börja...

Även om jag vill att tiden ska gå sakta, för att det ska vara så lång tid kvar som möjligt till provet på fredag, så vill jag ändå att det ska bli fredag nu. Då är det helg och vi ska åka och hämta valpen. Med min beslutsångest så har jag fortfarande inte bestämt mig för vad det lilla livet ska heta, men det kanske löser sig när hon kommer hem och personligheten träder fram ;)
Ni är det bästa jag har, utan er hade jag inte fått mycket gjort <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Precis vad jag också känner!! Gud vad skönt det ska bli när det är slut!! :)

2012-03-01 @ 17:32:23
Postat av: lina

Uschja, skolan dödar en! Åh vad roligt med en ny valp! Hoppas jag får se er vid hundbanan snart så man kan hälsa! :)



Jag har bara ridit på det nya bettet en gång i ridhuset för att han skulle få känna på det, det är främst till hoppning då det är lite skarpare men ska ev. hoppa på lördag så vi får se då, eller på onsdag;)

2012-03-01 @ 20:07:06
URL: http://linaalleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0