Nya bilder! :D

Idag har jag och mina föräldrar varit och kollat på en valpkull och om lite mindre än 3 veckor så ska vi hämta våran lilla pumidam :D Jag hat länge varit intresserad av Pumi på grund av många olika anledningar och eftersom att jag tar studenten nu till våren/sommaren så känner jag att jag har tid och ork för en hund som verkligen behöver arbeta. Thea och Nellie ska absolut INTE "läggas på hyllan" bara för det, de ska minsann få vara med precis lika mycket som tidigare ;) <3
Anledningen till att jag gillar Pumi är bland annat att de inte fäller, är väldigt intelligenta, otroligt smidiga, sanslöst charmiga, är i en behändig storlek, älskar att vara med på allting, är en frisk och sund ras, och är dessutom en ganska ovanlig ras.
Här kommer några bilder på pumivalparna, det är två hanar och tre tikar men det är inte bestämt vilken utav de små damerna som ska få följa med hem till oss! :D Bilderna är inte alttför bra eftersom att det var ganska dåligt ljus, valparna ligger i en klump och de är dessutom just nu svarta vilket gör det svårare att urskilja vad som vad och vems "vadet" är XD Men jag kan ju lova er att om 3 veckor ska ni minsann få se på bilder ;)

Kommentarer
Postat av: lina

Åååh vad fina! Dom ser ju ut som min lilla Tuffy när hon var valp! fast utan vitt,! Underbara :) Vad roligt för dig!



Hahhaa, jaa men visst är det irriterande!

2012-02-11 @ 20:36:20
URL: http://linaalleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0