Förvånad

Jag vet att jag har sagt det förrut men jag blir lika förvånad varje gång jag kollar bloggens unika besökare, jag är så ledsen över att jag gör er tappra schnauzertassarna-läsare besvikna genom att jag är så kass på att uppdatera. Men behöver nog inte ta orsaken till det en gång till. Trots att jag har bloggen för min egen skull, mest för att jag tycker att det är roligt att gå tillbaka i tiden och se vad jag har gjort och skrivit, så är det ju jätteroligt att det finns andra som också tycker att det är roligt att läsa mina inlägg. Så för att försöka bjuda på något så ger jag er lite bilder ifrån ridlektionen i måndags, jag red Odin och Anna Larsson är som vanligt den ihärdiga fotografen ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

Jaa uppdatering, wihoo! :D

2012-01-21 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0