Som vanligt, ingen tid

Det har hänt jättemycket på lovet nu, både planerat och oplanerat, roligt har jag haft men som vanligt går tiden alldeles för fort. Jga har tävlat Rallylydnad med Thea för första gången, på My Dog-mässan. 70 poäng är godkänt och jag och Thea fick 70 poäng :D Vi har allt lite tur och medvind ibland ;) Men vi fick hela 20 minuspoäng på grund utav att vi tydligen gjorde fel övning två gånger, det förstår inte alls, jag förstår inte alls vad vi gjorde fel. Jag får försöka kontakta någon som kan sporten och höra vad det var för fel vi gjorde, känns ju dut att träna på något som ändå är fel :/ Dock kan jag inte säga att det är en sport som jag fastnat för, men men, funderar på att tävla ett par gånger till ändå och kanske hoppas på en uppflyttning, men vi får se.

Jag har ridit Gismo en hel del under lovet. Foto: Lovisa Borgström
Idag var första ridlektionen för terminen, jag red Odin och det gick jättebra ;) Foto: Anna Larsson







Idag kom första "snön" så jag passade på att ta lite kort
Självklart fick hundarna vara med också :P

Kommentarer
Postat av: Klara

Wii uppdatering!! :D Fina bilder som vanligt, särskilt de på hundarna! :D

2012-01-10 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0