Arwen 9 veckor

I fredags så blebv ju Arwen 9 veckor gammal och jag kan säga att jag tycker att det har blivit jättestor skillnad på hennes beteende bara under derssa dagarna. Visst är hon valp och av en helt annan hundras än Thea och Nellie men jag trodde inte att hon skulle bli så här förvandlad på bara en vecka. En ängel ska jag inte säga att hon är, men hon är långt ifrån den byracka hon var när hon kom. Hon börjar dessutom bli mer och mer självständig så hon har redan tagit sig ut genom springan vid grindan, redan undersökt övervåningen på egen hand och har dessutom upptäckt hur kul det är krypa runt under soffan. Men hon är så otroligt gullig och social, bara man pratar med henne så viftar svansen och frambenen hoppar upp och ned. Hon har dessutom lärt sig hur hon ska spela oskyldig genom att lägga hvudet mellan frambenen och snegla på det hon har gjort XD På några utav de bilderna som jag tog idag så ser man när hon sneglar mot kameran trots att hon håller på med nåogt annat! :P

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Så grymt söt :D Den oskyldiga valpen :D

2012-03-13 @ 00:00:31
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Clara

Herregud vad söt! Vill så gärna ha en hund, men jag går i skolan och föräldrarna jobbar, hundar ska inte behöva vara ensamma länge! Får väl vänta tills jag är vuxen :)

2012-03-16 @ 18:33:12
URL: http://cesio.blogg.se/
Postat av: lina

Guud vad söt hon är! Finns ju inget sötare än valpar :)

2012-03-18 @ 13:52:12
URL: http://linaalleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0