Arwen -> Argen

Ja, en liten Pumitjej har ju flyttat in hos oss nu, Arwen heter hon men jag funderar allvarligt på att byta namn till Argen XD Hon blir så arg när hon inte får som hon vill att det nästan blixtrar runt henne. Thea tycker väll att det är ganska okej att Arwen har flyttat in så länge hon gör som Thea vill, Nellie däremot tycker inte om Arwen. Men Nellie har alltid varit skeptisk vad det gäller nya hundmöten och speciellt när det handlar om små klängiga valpar, jag tror att Arwen och Nellie kan ha riktigt roligt ihop när de lärt känna varandra lite bättre. För bara på några dagar accepterar dom varann mer och mer även om lilla Arwen är tvungen att tänja på gränserna lite.
Imorgon är det "Träning av hund" i skolan och då ska Nellie få följa med, få utlopp för sin energi och slippa ha någon som ständigt biter henne och tar för mycket plats. Arwen är ändå en otroligt social liten brud som alltid lägger sig på ens fötter när man står still, hon är lättlärd, snabbtänkt och följsam. Så det ska nog kunna bli något av det lilla monstret med! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahah trodde när jag såg titeln att du döpt om henne, "jag bah neeej men jeanette vad är det här!?" xD



Wii jag vill träffa lilla sötnosen igen, saknar henne redan :D

2012-03-07 @ 20:56:00
Postat av: Anette (Saras Mamma)

Grattis till den nya hunden! Vääääldigt söt, Arwen, men ser inte de två andra hundarna som sitter på sidorna lite sura ut? HAHA.



Kram från Anette



Ps Hälsa mamma!

2012-03-08 @ 16:38:56
Postat av: Sara

Hahahaha Naee bilderna? bedra? ;))

Vad härligt att hon verkar orädd, så ska det ju vara. :D Men visst, miljöträning är väl alltid bra! Kan vara skoj också. :)

Klart det blir något av ditt lilla monster också, något riktigt bra skulle jag tro, du är ju otroligt duktig -och så är hon ju vallhund... ;) hihi.



Nu blev jag jättesugen på agility, ska du dit? Är den inoff? :)

2012-03-08 @ 21:10:23
URL: http://aymiks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0