Snart slut

Känner att jag kan bocka av mer och mer på vad som är kvar att göras till studenten, dock har mitt liv såklart rullat på trots att bloggen inte gjort detsamma. Kör en snabb resumé för vad ni har missat XD
  • Har såklart ridit Gismo en hel del (Foto: Anna Larsson)
  • Arwen växer så det knakar
  • Stiliga Nellie har tävlat agility med mig, först en fjärdeplacering men efter att ha vunnit andra loppet så hamnade vi på en 2:a plats vilket gör att vi går vidare till en final som hålls under Kulturkalaset i Augusti i Göteborg
  • Thea däremot, har fått opererats för livmoderinflammation men hon är på bättringsvägen nu
  • Jag har tävlat dressyr på Atlas, 64,8 %i Lätt B (Foto: Lovisa Borgström)
  • Jag har för första gången tävlat shettisagility, med lilla Lukas, vi var bara några sekunder långsammare än vinnaren ;) Andra fotot: Jill Andersson) (Fler bilder kommer när jag har mer tid och när jag har förstått hur man vänder på mobilbilder XD)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad söt Arwen är!

Grattis till finalplatsen :D

Och det ser ju jättespännande ut med shettisar.. haha blir roligt att se bilder på!

2012-05-21 @ 16:01:00
URL: http://linaalleborg.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad kul det låter med shettisagility! Antar att det inte finns några tunnlar?! :D

2012-05-21 @ 20:58:37
URL: http://starttillmal.bloggo.nu
Postat av: Norea

Vad cool den första hästen var, ursöt också! :D

2012-09-03 @ 08:44:56
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0