Bara ett par bilder... :D

På lördag är det agilitytävling och då är det upp tidigt igen som gäller men jag får skylla mig själv, det är ju jag själv som anmält mig och hundarna. XD Och en agilitytävling säger man ju inte nej till. 

Jag har i alla fall ett par bilder på Thea och Nellie som jag tänkte att jag kunde lägga in nu när jag inte har så mycket annat att skriva, hoppas att ni tycker om dom, själv tycker jag dom är jättefina.

(Thea på agilitytävling. Fotograf: Johanna Hulling)


(Nellie på agilitytävling. Fotograf: Johanna Hulling)

Kommentarer
Postat av: Livia Lundbäck

Vad trevligt med blogg! Vi får hjälpas åt med hemmsida!! Syns på lördag!

Livia och Egon

2009-09-22 @ 22:16:44
URL: http://liviaegon.zoomin.se
Postat av: Anette, (Saras Mamutt).

Hej! Gratulerar till din nya, fina blogg. Hoppas vi får se många roliga bilder på Thea och Nellie!

2009-09-24 @ 16:44:54
Postat av: Jeanette Andersson

Tack så mycket! Ja, att bloggen är fin är det ju ingen tvekan om, inte så konstigt heller, eftersom att Sara har gjort den... XD Ja, bilderna är också jättefina, synd bara att jag just nu inte kan lägga in mina egna bilder eftersom våran ordinarie dator tyvärr än en gång krashat...

Ha det så bra!

2009-09-24 @ 17:36:36
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0