Uteritt i snön

Jag och Anna red tillsammans igår igen och det var så mysigt, det var så himla vackert ute, lite mörkt och med mycket snö. Som tur är gör dte ju inte så mycket om det blir mörkare ute tidigare nu när snön ändå lyser upp ganska mycket.

Tabasco och Anna´s medryttarhäst Firsty går otroligt bra tillsammans, det är riktigt roligt att se. Dom lunkar på ute i snön brevid varandra som om dom inte gjort annat. Jag försökte även att ta lite bilder men det var lättare sagt än gjort, jag satt för det första på hästryggen, det var mörkt, hästarna hade reflexer på sig, det var iskallt och jag förstod mig inte riktigt på kameran men några bilder fick vi alla fall. Dom flesta är på Anna och Firsty eftersom att Tabasco hade så mycket reflexer på sig så att de flesta bilderna bara är reflektioner av reflexerna. (Jag vill bara understryka att det ser ut som om jag satt käkremmen extremt hårt men Tabasco har faktiskt en del vinterpäls/skägg så det är därför den ser ut att sitta så hårt :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara bilder du har tagit, jag var inte lika skillad på att ta kort som du var.

2010-11-25 @ 23:06:13
Postat av: nathalie

gud vilken fin blogg! :D

kika gärna in på min ^^

2010-11-26 @ 07:10:26
URL: http://myskatten.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

mycket snö och ser kallt ut :)

vad är det för ras på den bruna?

2010-11-26 @ 22:00:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0