Riktigt nära

Idag var jag riktigt nära att få till en bild som jag av någon oförklarlig anledning alltid velat få till :P Ni vet en sådan bild då en fjäril sitter på ett djurs nos, exempelvis en hund :P Jag upptäckte imorse att en fjäril hade hittat in till vårt TV-rum och jag sprang genast och hämtade kameran. Vid ett flertal tillfällen satte den sig på kudden i soffan bara några centimeter ifrån Nellie´s nos och till slut lyckades jag fånga detta korta ögonblick på bild XD Jag vet att bilden inte är något vidare vacker men den är ändå det närmsta jag har kommit för att försöka få en bild på en fjäril på en nos ;)


Lite andra bilder jag tog när jag ändå var igång ;)





 

Kommentarer
Postat av: Klara

Gud va gulligt! Är jätteimponerad av dina bilder på bloggen, dom är jättefina! Det har blivit värsta fotobloggen ju ;D

2011-08-24 @ 19:11:37
Postat av: Erica

sv: Tack så mycket!



Armbandet på bild 3 har tagel från två hästar, det svarta kommer från ett fullblod och det vita från en minishettis (:

2011-08-26 @ 09:03:12
URL: http://oldhaunts.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack Klara ;) Vad glad jag blir :D

2011-08-27 @ 13:52:54
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0