Thea och Nellie busar

Nu har jag äntligen lite tid och ork för att göra ett blogginlägg, skolan har ju inte dragit igång riktigt ordentligt än men ändå har jag både brist på engagemeng, tid och ork så jag får skynda mig att göra inlägget nu medan jag har lite tid och ork ;)

Jag lägger upp lite bilder som jag tog i söndags på Thea och Nellie, jag hade precis kommit hem och Thea och Nellie körde sitt "tokrace" i trädgärden :P Dessutom är ju Thea kanske inte den mest aktiva och roliga lekkamraten men Nellie har minsann kommit på en bra lösning på det problemet. Nellie gör helt enkelt Thea arg, då jädrar blir det fart i tanten XD

























Kommentarer
Postat av: Lina

Tack! Vad roligt att höra! :D

Jättesöta bilder på hundarna;)

2011-09-04 @ 22:00:24
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Klara

Nej nu börjar det bli dags för en uppdatering, va? :D<3

2011-09-07 @ 19:55:42
Postat av: Lina

Haha det hade jag inte tänkt på faktiskt, men ja han ser ut att ha lite smalare ben där ;) hah!

Tyvärr blev det inte så jättestor synlig skillnad ;O

2011-09-11 @ 19:19:04
URL: http://linaochgismo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0