Roligaste misstolkningen på länge

Jag, pappa och min bror satt förrut och kollade på "Minuten" på tv. Programledaren förklarade hur ett utav momenten skulle gå till, momentet då man med hjälp av ett snöre skulle flytta ett rått ägg från den ena sidan av scenen till den andra. Det roliga var att när "rått ägg" nämndes fick jag mig en rejäl tankeställare eftersom att jag inte tänkte "rått ägg", utan "råttägg", jag tänkte länge efter: "En råtta lägger väll inte ägg?". Till slut fattade jag att dom menade ett okokt (rått) ägg och inte ett ägg från en råtta (råttägg) XD

Haha, var inte den misstolkningen ganska klockren? :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahaha. xD

2011-01-02 @ 23:08:10
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Anna

Klockrent HAHA!!

2011-01-03 @ 00:15:53
Postat av: Elina

Aa bra lilla nettan;-) de e skönt o veta att du inte förändras över lovet i alla fall;-)<3

2011-01-03 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0