"Sista Minuten" justeringar

Ska alldeles strax lägga mig, ska upp 06:00 imorgon, och ni som känner mig är nog väl medvetna om att det normala antalet sovtimmar är alldeles för snålt för mig XD

Det blev i alla fall lite ändringar inför My Dog. Vad det ser ut som nu kommer jag att skippa agilityuppvisningarna på torsdagen och fredagen eftersom att det kommer att krocka, med klasserna jag och Nellie ska vara med i, totalt :( Men lördag och söndag siktar jag in mig på att kunna både tävla och vara med på agilityuppvisningen, vilket jag så gärna vill. Pratade med hon som har hand om det hela idag och hon sa att hon så gärna ville ha med mig och Nellie att hon skulle planera in oss i så många uppvisningar vi kunde ;) Det är ju alltid kul att höra :P

Så istället för 4 dagar med 10 inplanerade agilitylopp blir det "bara" 4 dagar med 8 inplanerade lopp vilket såklart också kommer bli tajt, men vad gör man inte för att passa på, och när både jag och Nellie tycker det är så roligt så är det väll nästan bara att "tuta & köra". Dock måste man ju alltid ha i åtanke att Nellie inte får bli uttråkad av att det blir för mycket på samma gång. Men roligt ska vi i alla fall ha ;) Nellie är precis som jag, otroligt lättroad XD

Foto: Emmy Landqvist

Kommentarer
Postat av: c a r r o

söt hund som vanligt! :)



Varför ska du upp klockan 6? haha ;)

2011-01-04 @ 22:33:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0