Bilder ifrån Pay & Jump-"tävlingen"

Nu kommer bilderna jag lovade att lägga ut ifrån Pay & Jump-"tävlingen" för drygt en vecka sedan. De första är på Anna och Krypton och resten är på de övriga som var med ;) Tyvärr är vissa bilder tagna väldigt långt ifrån och ibland finns det mycket staket och lyktstolpar som stör, men tror att ni ska kunna hitta huvudmotivet ändå ;) Och för att redan innan "försvara" Anna lite, då hon på vissa bilder och vid vissa språng hamnade i bakvikt och lite efter, så kan jag säga att det var en mycket svår ponny hon red. Han är ung, och taggar till tusen innan hindrerna, vilket gör att avstampet ibland blir lite väl tidigt och själva hoppet ibland blir lite väl högt :D 

Anna och Krypton


















Det var i alla fall alla bilder på Anna och Krypton men jag insåg ganska snabbt att det var såpass många bilder att jag inte skulle kunna ha dom i samma inlägg ;) Bilderna på de andra ekipagen får helt enkelt vänta för nu ska jag ut och gå med Nellie :D

Kommentarer
Postat av: Ida

fina bilder!!!

2011-07-07 @ 21:04:03
URL: http://idaaugust.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Haha, ser helt konstigt ut. Jag kan i alla fall glädja mig med att han har förbättras mycket sedan Pay and Jump. Speciellt på hoppträningen här om dagen. :)

2011-07-09 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0