Rastlös = Bjuder på bildbomb ;)

För en gångs skull, och på väldigt länge, känner jag mig faktiskt lite rastlös :O Kan ju vara kul att få känna på hur det är att ha lite energi också ;) Ska alldeles strax gå ut en kortare sväng med Nellie, börjar faktiskt kännas lite tråkigt när man "bara" har max två olika alternativ att välja mellan vad det gäller i val av vilken runda man ska gå när man inte får gå så långt. Tur att hon får börja röra på sig som vanligt igen på torsdag, det är inte så lätt att hålla den mest aktiva hunden i hushållet stilla XD Jag lägger upp lite bilder som jag tog i Gränna under veckan, har ju hur mycket bilder som helst, tror att det närmare bestämt är 355 stycken XD Så jag får föröka dela upp dom och dela med mig av de finaste. Här kommer lite "random" bilder som jag hört att man säger XD Haha ;) Ni i klassen förstår vad jag menar ;)

Haha, de två första bilderna är ju störtsköna (som jag också hört att de "coola" säger XD), snacka om att hananden blev tagen på bar gärning :P Den andra bilden är när Anna skrämmer iväg änderna, det låter taskigt men dom var på väg in i stugan så vi var tvungna att stänga dörren :P
 

















Och nu en liten "sneak peak" på Krypton som är Annas sommarhäst ;) Märker ni hur mitt ordförråd utvecklats XD Haha




Jag är faktiskt riktigt stolt över bilderna jag har tagit ;) Visst var dom fina och lite annorlunda? :P

Kommentarer
Postat av: Ellinor på Narkolepsibloggen

Helt underbara bilder! <3 Tack för dina fina ord i bloggen. Vi ska vara tre som skriver men en tjej är i Turkiet och sedan har vi sagt att vi skriver precis när det känns rätt. Inga måsten inga krav. :) Jag är oftast glad men i bloggen kan det se ut som att jag är pessimistisk och analyserande men det är bara för stunden. :) Kram!

2011-07-04 @ 12:39:34
URL: http://narcolepsy.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud vilka fina bilder!! Jätteduktig på att ta kort är du!<3 ser ut som om du har haft jättehärligt i Gränna, lite stolta blir vi i klassen allt när du tar till sånna ord hahah ;)

2011-07-04 @ 14:23:07
Postat av: carolina

vad menar du med tagen på bar gärning? :P

2011-07-04 @ 20:37:28
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sv: Haha, när han tittar på honanden XD

2011-07-04 @ 22:36:59
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Vill bara berömma dig för att du vågar säga ifrån till Ingrids inlägg om sitt ironiska skämt! Det behövs fler som du! Du framstod som mogen och skrev sakligt. Cred till dig!!

2011-07-05 @ 23:56:24
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0