Ridit Gismo igen

Jag red Gismo igår och idag och ska rida honom imorgon och på måndag också ;) Idag var det jättefint väder ute så vi red ut i skogen :P Gismo skulle ju såklart testa lite igen men efter "första ronden" gav han upp och vi red den väg jag ville ;) Jag red med bootsen jag köpte, både igår och idag, och de är i minsta laget men passar ändå, så länge de fyller sin funktion och inte skadar hästen så :D Här är lite bilder ifrån idag och lite bilder ifrån förra veckan, de är tagna med mobilen men jag tycker ändå att kvalitén blev någorlunda denna gången ;)
Ifrån förra veckan:
Gismo





Alla de andra hästarna i sommarhagen, förutom Dumle som har varit skadad och därför stått inne. Nu är han på bättringsvägen och håller på att sättas igång igen ;)


Världens mysigaste häst (som jag fortfarande inte vet någonting om :P) Jag har ju som sagt blivit lite kär i honom och något namn måste han ju ha, så tills jag vet vad han heter kallar vi honom Mr X :P




Gismo´s bästa kompis Samuraj, eller Sammy som han kallas. Bilderna kanske inte gör honom rättvisa då han inte direkt visar sin bästa sida när han halvsover i hagen, men söt är han XD




Ifrån idag
Gismo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0