Efterlysning

Haha, nu lät det jättedramatiskt men jag efterlyser någon som är bra på att redigera bilder. Eller ja, bra och bra, är väll att ta i, det räcker med att vara dålig för det är ändå mer än vad jag kan om att redigera bilder XD Så om någon skulle vilja redigera en bild åt mig så får ni jättegärna slänga in en kommentar så skickar jag bilden till den personen/de personerna som eventuellt har lust att redigera bilden, det vore jättesnällt i så fall! ;D 

Jag vet inte om det är så stort lockbete eftersom att min blogg inte precis är den största men jag kan i alla fall erbjuda en länkning till den person som förhoppningsvis vill redigera om en bild åt mig. Bilden det gäller är den nedanför, skulle vilja få bort handen längst ner och jag har redan provat att kapa av den nedre delen av fotot men det ser så konstigt ut då tycker jag. Men som sagt, jag kan skicka bilden till den person som förhoppningsvis har lust att ta bort handen, på fotot alltså (XD), så att fotot blir i den maximala storleken.


Såhär ser bilden ut när jag kapat den nedre delen av fotot men som ni kanske ser ser det inte så bra ut :/


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag kan försöka att klona bort handen om du vill? :)



Svar: Hihi tack. Nej, han är faktiskt new-forest. En biffig och tjock en :)

2011-05-21 @ 21:03:44
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag skulle kunna göra ett försök men jag vet inte om jag kommer lyckas så bra xD fast annars så tycker jag att bilden är fin även då du hat kapat bort nedre delen av bilden :) Skulle du kunna skicka bilden till mig så att jag får den i högre upplösning. Den blir så liten om man sparar den direkt från bloggen.

2011-05-22 @ 00:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0