Hemma och är sjuk

Just nu ligger jag i soffan och är sjuk, är jätteförkyld och blir andfådd av att bara gå till köket och tillbaka. Jag har inte tid att ligga hemma och vara sjuk, jag har en massa saker i skolan att göra :/ Men vad ska man göra?

Har dessutom precis kollat mitt schema för period 2 i skolan och det var inte ett roligt schema kan jag säga, riktigt kasst var det, funderar dock på att välja bort en kurs då jag redan läser utökat program :/ Med detta schemat har jag 6 stycken 2,5 timmars håltimma på 5 dagar! Men jag tror att jag ska ta en bort de "bruna" kurserna så att jag "bara" har 4 stycken 2,5 timmars håltimma/vecka.

Mitt schema för period 2:

Kommentarer
Postat av: Klara

Gud vilken otur du har =( Krya på dig, det är tomt utan dig :)<3

2011-11-23 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0