Nya bilder

Imorgon tror jag att jag ska försöka gå till skolan igen ;) Under tiden jag satt vi datorn och försökte gå gjort lite skolarbete ändå, så hittade jag lite bilder som jag inte visat ännu :P Jag har ju en förmåga att tycka att fotona ser ut som allt annat än vad det egentligen föreställer dessutom, så jag tänkte vara extra ambitiös och skriva vad jag tycker att de föreställer :P

Första bilden, ser ut som en solnedgång med en bro fram till ljuset, och vatten undertill. Att det egentligen är en bild på en lyktstolpe behöver jag kanske inte nämna XD

Andra bilden, ser ni fjärilen lite till höger och lite under mitten av bilden?

Tredje bilden, eller hur hade ni gissat att jag varit i Egypten över en kväll och tagit denna bilden? :P Eller så ser ni att det är lekstugans tak med en gatulampa som lyser upp bakom :P

Fjärde bilden

Femte bilden, ser ni att grenen liknar en hand ;)

Sjätte bilden

Sjunde bilden

Åttonde bilden

Nionde bilden, snacka om startfält för flygplan

Tionde bilden, komplicerat? XD

Elfte bilden, om man vänder bilden upp och ner så blir molnet i mitten ett frågetecken, fast bak-o-fram då :P


Tolfte bilden

Trettonde bilden

Fjortonde bilden

Femtonde bilden

Sextonde bilden, fåglarna verkar visst ha en lika stressig avgångstabell som flygplanen :P

Sjuttonde bilden

Artonde bilden

Nittonde bilden, snacka om att fågelbusen nere i hörnet tjuvstartade :P

Tjugonde bilden

Tjugoförsta bilden, eller hur ser ljuset ut som en ängel? ;)

Tjugoandra bilden, jag ska försöka göra en lång historia kort nu :P Men om man vänder bilden 90 grader till vänster och kapar av den blåa delen som då hamnat längst upp, så ser det ut som en svart berg med en vit himmel :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va coola bilder:D håller med dig om att dom kan se ut som nått annat även om inte jag hade kommit på de..;)

2011-11-24 @ 20:13:20
Postat av: lina

Du är riktigt bra på att ta bilder asså! :) Håller med om att ljuset såg ut som en ängel när man tänker på det ;D

2011-11-24 @ 22:44:26
URL: http://linaochgismo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0