2. När & varför jag började rida

Jag började rida när jag var runt 3-4 år gammal och innan dess hade jag ridit ett flertal enstaka gånger. Jag började rida på ridskola och min snälla mamma var alltid med och hjälpte mig sadla, tränsa, borsta, sitta upp, leda, sitta av, sadla av och ställa in hästen i stallet igen XD Jag har ridit på flera olika ridskolor under årens lopp och jag vet faktiskt inte riktigt varför jag började rida. Jag antar att det var för att jag gillat hästar länge, min mamma red när hon var liten, jag gillade att rida de gånger jag fick chansen och dessutom var det nog ett intresse som mina kompisar började få/hade.

Jag och några av de hästar jag red när jag var liten ;)









Kommentarer
Postat av: lina

Haha åh vad söta!

2011-10-04 @ 20:05:48
URL: http://linaochgismo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0