4. Det här är jag bra på

Jaha, det här med 30-dagarslistan gick väll inte riktigt så smidigt som jag hade tänkt mig, inte minst eftersom att nästa punkt innebär att man ska skriva vad man är bra på XD Men jag får väll försöka vlja ut någon utav alla de miljontans kvaliteter jag har, haha nä jag skoja bara, det är faktikst svårt att berömma sig själv :/
M
en ämnet avgränsas ju i alla fall av att det ska vara någonting inom hästar och ridning. Men jag tror att jag är ganska bra på att berömma med ljud, så länge ingen annan hör på vill säga, för av någon obeskrivlig anledning är det alldeles för pinsamt att prata med sin häst när någon annan hör på :P Jag tror också att jag är ganska bra på att avsluta när det går som bäst, men detta tror jag enbart beror på att jag är så galet envis att jag inte tänker sitta av/gå tillbaka till stallet förrän vi har lyckats med en rimlig uppgift ;)
Foto: Anna Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0