Hemma ifrån skolan

Idag har jag varit hemma ifrån skolan, har ont i huvdet och i halsen och blir typ anfådd av att bara gå upp ur sängen :/ Jag hoppas att det bara är något som snabbt går över, jag har inte tid att sitta hemma när jag ska vara i skolan.

Jag tänkte i alla fall inte låta dagen passera förbi helt hållet utan satte mig framför datorn för att försöka skriva på ett religionsarbete men sedan blev jag så nyfiken på att se om någon skrivit någon ny kommentar på bloggen så det var därför jag hamnade här i alla fall. Jag läser precis ALLA kommentarer även om jag är dålig på att svara/kommentera dom. Men jag blev så glad över alla era kommentarer om att ni inte ville att jag skulle sluta blogga, så jag får väll helt enkelt se det såhär, ni är fler än mig och jag har kanske inte så mycket att sätta emot då XD

Jag gillar att åtminstone lägga in minst en bild i varje inlägg för att det inte ska se så tråkigt ut, så jag kom på att jag har några ovisade bilder men som är ganska nya också. Ni kommer kanske ihåg att jag tidigare sagt att jag gärna skulle vilja ta en bild när en fjäril sitter på nosen på en hund eller på mulen på en häst. Jag har varit riktigt nära att ta en sådan bild igen, så jag hoppas att jag nästa gång, tredje gången gillt, ska lyckas. Men i alla fall, här är bilderna på ytterligare en fjäril som hittat in i vårt hus.

Kommentarer
Postat av: Julia

Yaaaaaaay det är bra att du fortsätter =D



haha åh vad nära! men fina bilder blev det i alla fall. ;D hoppas du lyckas nästa gång!!!

2011-10-11 @ 15:52:57
Postat av: Klara

Hahah håller med Julia på alla punkter där :D

2011-10-11 @ 17:13:38
Postat av: lina

Ja, han känns mycket bättre! Det ska jag absolut göra, han får massa pussar o kramar så det räcker och blir över! ;)

2011-10-11 @ 22:46:17
URL: http://linaochgismo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0