Ridbilderna ifrån igår

Jag skulle egentligen göra lite skolarbete men det var alldeles för tråkigt så jag hamnade här istället :P Jag ska ganska snart åka till stallet igen men denna gången ska jag med Anna till stallet, hon ska ha hoppträning på Nougat så jag har lovat att agera fotograf :P Jag hoppas att hon ska hoppa ute eftersom att det är så svårt att ta kort i ridhus men vi får se hur det blir :P

Så jag passar på att ladda upp bilderna ifrån igår på mig och Gismo nu istället ;) Anna Larsson är självklart fotograf, visst tar hon snygga bilder. Trots dåligt ryttarmotiv, kasst ljus och en mer eller mindre budgetkamera :D

Hoppläder


Dressyrläder
Tro det eller ej men jag lyckades få upp sockerbiten UTAN att ramla av XD

Kommentarer
Postat av: lina

Så fint! Duktig du är! :)

2011-10-15 @ 17:50:04
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Jeanette, Man kan inte få bra och fina bilder utan något bra motiv, och det var just ett kanonbra motiv jag hade på dig och Gismo.

2011-10-15 @ 22:27:49
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Awwww näst sista bilden är så söt att jag dör!! <3



Och den sista är underbar!! =D ahhahaa där har du lyckats. ;)

2011-10-16 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0