Underbart ridpass

Jag har ganska nyligen kommit hem ifrån stallet, Anna var med och tog kort, som vanligt, men är jätteglad över att du gör det, tusen tack :D

Jag har då en massa bilder som jag tänkt att sortera ut men först tänkte jag hoppa in i duschen så jag bjuder bara på ett smakprov så länge ;) Haha, egentligen borde det nog heta synprov XD Men i alla fall, Gismo var helt underbar idag, jag hade nästan inga som helst "krav" på honom och red ett kort och lugnt ridpass i paddocken men jädrar vad härlig han var. Gismo kan ju ibland bli lite hård i munnen men idag var jag nästan tvungen att dubbelkolla så att jag suttit upp på rätt häst :P Hans kontakt var så härlig att jag tror att jag skulle kunna leva på detta ridpasset för resten av livet ;) Det var han själv som sökte kontakt och stöd genom tygeln, det märktes definitivt när jag travade av honom på något längre tyglar. Ja, bilden säger väll mer än tusen ord :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0