Agilitytävling

Idag har jag och Nellie tävlat agility, dock fick jag inte så mycket sömn inatt, men det har jag bara mig själv att skylla, väljer man att umgås med kompisar långt in på natten när man ska upp nästa morgon, så får man skylla sig själv XD Även om det trots allt var ett bra val ;)

Tävlingen idag gick i alla helt okej, laget fick tyvärr lite diskningar och fel men jag är supernöjd med min och Nellie´s insats ändå :D Resultatet har jag inte så stor koll på, men tävlingen gick i det stora hela bra :)
Jag tänkte egentligen skriva lite mer, men för en gångs skull tänkte jag faktiskt stoppa här XD Och det är inte för att jag plötsligt fått en förmåga att begränsa det jag skriver, det är för att jag är trött... :S
Nellie

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Roligt att du också tränar Agility :) Lite kul att din vovve oxå heter Nellie, fast min heter ju i.o.f sig Nelly :P



Ja visst är hon fin min häst! Det är en tjej som heter Caroline som har tagit bilden (carolinedahlen.blogg.se). I vanliga fall brukar min bror ta alla bilder på mig och Izza men den här gången fotade Caroline.



Ja hon är en haflinger :) Vad är det för häst/ponny din rider?

2011-09-26 @ 15:53:54
URL: http://livetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0