Jag och Gismo

I fredags red jag inte Gismo då han hade blivit halt igen, dock tror Lina (Gismo´s ägare) att hon vet anledningen och därmed ganska snabbt fått hjälp med att åtgärda det ;) Nu är han på bättringsvägen så förhoppningsvis är han pigg och kry snart igen.
 
Så länge tänkte jag bjuda på lite bilder på mig och Gismo som visserligen är några veckor gamla men jag antar att det kan vara kul att se lite relativt nya bilder ändå ;) Fotograf är jag och Anna Larsson, Anna tog kort när jag red då såklart XD Idag bjuder jag bara på uppställningsbilderna då jag märkte att jag hade svårt att sortera ut de finaste bilderna eftersom att det var så många fina ;) Så ridbilderna laddar jag förhoppningsvis upp imorgon :P

Kommentarer
Postat av: angelina

fin häst!

haha ja, jag blev så nöjd med bilden :D haha jag skrattade gott åt den, o sen att humlan kom med, det gjorde allt :D



2011-09-19 @ 07:08:02
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Va fina bilder! Gismo ät så söt;) gillade den när han skakar på sig haha;)

2011-09-19 @ 07:11:06
Postat av: Lina

Hihi, tack så mycket! Han passade faktiskt ganska bra i det tycker jag :D

Fina bilder! Kan meddela att han börjat lägga vinterpäls nu med, men väntar lite till med att klippa honom så jag slipper göra det så många gånger! :)

2011-09-19 @ 12:02:39
URL: http://linaochgismo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0