Bra försök men mig lurar han inte...

Detta tycker jag var en jättebra intervju men jag får en känsla av att Lasse Arnell inte tar det hela på allvar. Självklart tycker han säkerligen att det är pinsamt efter hans mer eller mindre korkade uttalande men att försöka vinna tillbaka sina läsare genom att verka ångerfull eller bara skämta bort det hela, fungerar i alla fall inte på mig! :P Dessutom undrar jag vad hästskötaren gör precis när Rolf-Göran Bengtsson ska sitta upp (01:20), slår hon hästen i ansiktet? :O

Kommentarer
Postat av: lina

Bra att han fick sätta sig på en häst själv! Kanske han fattar lite i alla fall, och skönt att han fick skämmas framför världens bästa ryttare ;D

2012-02-28 @ 22:43:56
URL: http://linaalleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0