Kom gärna med förslag!

Ja, det jag skulle behöva hjälp med nu är vad den lilla krabaten ska heta XD Kom med så många förslag ni bara kan komma på för jag behöver all hjälp jag kan få, lider man av beslutsångest så gör man! :P Att det är en tik ger ju er lite vägledning i alla fall men jag har lite andra önskemål också. Namnet får gärna påminna om någonting som har med älvor/féer/alfer eller troll att göra (inte Tingeling bara XD). Namnet ska helst inte vara för likt Thea och Nellie eftersom att vi redan har två hundar som heter det, samtidigt som namnet gärna får passa ihop med Thea och Nellie. Ni förstår kanske själva att Thea, Nellie och "Plutten" inte låter alltför enhetligt :P Namnet får gärna ha två stavelser så att det är lätt att ropa och namnet ska inte heller vara alltför vanligt ;) Får jag 5 namnförslag så lovar jag att dela med mig av de förslag jag redan har XD Om inte, behåller jag dom för mig själv, och jag kan lova er, listan är lång... XD

Kommentarer
Postat av: Klara

Tuttisnuttan :D

2012-02-11 @ 21:55:04
Postat av: Emmy

Älva, Fea, trollet, trolla ;)

2012-02-11 @ 23:39:06
URL: http://aktivatassar.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0