Mina egna namnförslag

Haha, ja det blev ju faktiskt 5 förslag även om ca 20 % utav dom inte känns alltför seriösa, inga namn men jag hoppas att du, Klara, inte var seriös för i så fall är jag oerhört ledsen över att jag ratade ditt förslag XD
Två utav de förslag jag fick står faktiskt redan på min förslagslista, Trolla och Älva ;)
Här är en liten bråkdel av alla de namn som jag tycker är fina, kommer ni på mer får ni gärna säga till för jag behöver all hjälp jag kan få.
  • Älva/Elva/Elvah/Ehlva
  • Arwen
  • Trolla
  • Fay
  • Elfin
  • Alfa
  • Troya
  • Aska
  • Vittra
  • Ozma
  • Enah
  • Eszter
  • Ilka
  • Luna
  • Ilda
  • Kinga
  • Timea
  • Tunda
  • Valeria
  • Scara
Många utav de här namnen betyder olika saker på ungerska och eftersom att Pumi är en ungersk ras så tyckte jag att de i sådana fall skulle kunna passa bra :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Valeria gilla de jag jättemycket!:D

2012-02-12 @ 21:03:06
Postat av: Anna Larsson

Jag gilade verkligen Fay :D

2012-02-13 @ 22:33:46
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Klara

Tycker också att Fay är jättefint! Annars gillar jag bl.a. Älva, Troya och Elfin :D Hahah tyckte du inte om tuttisnuttan??? :( (eller vad jag nu skrev haha)

2012-02-13 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0