Otur x3

De två senaste dagarna har personer i min omgivning haft en hel del otur, jag kan inte annat än försöka hjälpa till så mycket jag kan.
  1. Yava försvinner - En hund som jag bara träffat ett par gånger men jag har försökt att vara så engagerad som möjligt i letandet eftersom att det lika gärna kunde hända mig eller någon annan. Oavsett hur bra man känner någon eller inte, så är alltid förlusten av en vän eller ovissheten av att inte veta var någon är, något som jag har oerhört svårt att sätta sig in i. Jag hoppas och tror att Yava kommer att hittas, med såhär många engagerade "hundsökare" borde hon upptäckas snart
  2. Masse blev sjuk - När jag kom upp till stallet idag så skulle vi ha hopplektion och jag skulle rida Odin igen. Han var med på lektionen innan så jag pratade med en annan tjej som gjorde i ordning sin häst. Hästen bredvid, Masse, la sig ner och ställde sig upp 3 gånger under de 10 minuter jag stod vid honom. En annan tjej började att gå med honom och med största sannolikhet fick han kolik, hoppas bara att det går bra för honom
  3. Ca en halvtimme innan ridlektionen innan skulle sluta så kommer alla elever och hästar in i stallet, det visar sig att eleven som red Odin hade ramlat av och skadat armen. Med ambulans på väg och en sprallig ponny så tyckte min ridlärare att jag skulle rida någon någon häst istället för den tickande bomben till ponny. Jag fick välja mellan Fleur och Atlas och de som känner mig vet nog att valet var inte så svårt, Atlas var det självklara valet <3 Men efter att lektionen blivit så väldigt försenad så fick vi ställa in letkionen i alla fall eftersom att vi inte skulle hinna med allting annars. Vi får helt enkelt en ridlektion nästa gång vi egentligen ska ha teori ;) Jag hoppas bara att det gick bra med tjejen som ramlade av. Anna Larsson var med och tog lite kort på mig och Atlas så här kommer dom :D
Jag och Atlas
Dagens ponnybomb, Odin:
Tidigare idag tog jag även lite bilder på Thea & Nellie, så nu när jag för en gångs skull ändå uppdaterar så slänger jag upp dom också :P
Thea & Nellie

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0