Välkommen hem... Arwen

Hehe, ja lilla "valpen"/"tjejen"/"hon" hämtade vi ju i fredagskväll precis efter skolan. Jag har haft otroligt svårt att bestämma mig för vad hon ska heta och just därför har hon haft en hel del olika smeknamn de senaste dagarna ;) Men, nu har jag bestämt mig, det är en Arwen! :D Thea och Nellie är väll måttligt förtjusta och trots att jag vill att Arwen ska bli präglad på mig så försöker jag såklart att hela tiden ägna tid åt Thea och Nellie också eftersom att det faktiskt är dom som bodde här först. Dock trodde jag att Nellie skulle vara den som tyckte att det skulle vara roligt med en liten valp att leka med men näe då, Nellie tycker Arwen är rena ohyran medan Thea däremot är precis som en liten mamma åt Arwen. Försiktig men säger med en gång till när Arwen går för långt. Men de går riktigt bra ihop ändå, så det ska bli roligt att se vad det kan bli av det lilla energiknippet! :D Just nu ligger hon bredvid mig i soffan och drömmer och hickar om vartannat :P

Kommentarer
Postat av: lina

Helt underbart söt verkligen! Blir så avundsjuk! :)

Kan tänka mig att det blir svårt att prioritera hundarna rättvist nu i början, haha;)

2012-03-04 @ 23:13:54
URL: http://linaalleborg.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Naaah, gud vad söt :D, jag vill också ha hund nu :P

Fint namn föresten :D

2012-03-04 @ 23:34:47
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Såå söt verkligen!! Och du valde de bästa namnet tillslut duktigt av dig haha;)

2012-03-05 @ 11:46:29
Postat av: Klara

Iiiih så sööt hon är!! :D<3 Ja vill också ha valp hihi :)

2012-03-05 @ 20:34:39
Postat av: Sara

Nämen vilken liten tuss hon är! Så söt, hoppas hon blir vad du önskar. :) Min mamma skvallrade för ett tag sedan, så det var ingen nyhet för mig.. Men sååå himla roligt, vi får träffas någon dag!!! ;)

2012-03-05 @ 22:33:35
URL: http://aymiks.com
Postat av: Sara

Fint namn också :)

2012-03-05 @ 22:38:47
Postat av: Sara

Tack så mycket!! :) Snyggt med namnen, klart det är en Arwen! Haha jasså är hon skällig? Jamen vad jag kan se på bilderna så kan det nog ta närmare 16 år för att få bukt på ett sånt skälligt (gulligt) litet monster.. ;) Hon är välkommen, hihihi. ;D Fast du fixar det bättre själv, jag har ju också ett skälligt monster, men ett stort sådant..

Ja det var länge sedan nu, vi får höras av när Arwen är fullt vaccinerad. Kanske lite miljöträning med våra skälliga? ;)

2012-03-06 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0